Marketingul adevarat. Masurabil. Cuantificabil
august 17, 2011 7:27 amDe ce? Pentru ca in ciuda evidentei, marketingul pare inca pentru multi un fel de „feng shui al business-ului”, cum numea George Butunoiu resursele umane, intr-un context similar. Pentru ca multi marketeri sau aspiranti la un job in domeniu nu sunt inca pregatiti sa inteleaga resorturile de business si agenda board-ului din companiile la care lucreaza sau viseaza sa faca marketing sau publicitate.
Cum isi insusesc marketerii imperativul rezultatelor si cum se pune problema in boardul companiei, discuta profesorul Malcom Mc Donald cu studentii Oxford College of Marketing. Pentru ca marketerii calificati stiu sa analizeze si sa stapaneasca aceste cifre. Este ceea ce-i invatam pe studentii nostri la Oxford College of Marketing si Chartered Institute of Marketing.
Lucrurile nu sunt in nici un caz simple, mai ales in minunata noastra lume noua. Departamentele de marketing raman inca in multe companii exilate si ghetoizate intr-un moment in care marketingul a devenit treaba tuturor si a intregii companii. Iar daca toata lumea e responsabila de marketing, cine raspunde totusi? Si cum?
Mai multe resurse pentru marketerii pregatiti sa dea socoteala de rezultatele lor aici.
Categorisit în: Cursuri marketing, Marketing pentru toti, Publicitate pentru marketing, Selfmarketing, Strategie de marketing
Acest articol a fost scris de oana