Cautam oameni de marketing. Curiosi si „story-changeri”
noiembrie 13, 2012 9:11 am„Cautam oameni de marketing curiosi si story- changeri”. Daca va credeti experti in marketing doar pentru ca ati terminat o facultate de profil sau lucrati de ani buni in bransa, va inselati amarnic, spune Clark Kokich, presedintele agentiei digitale Razorfish si autorul cartii ” Do or Die: Surviving and Thriving in a World Where the Old Ways of Marketing Aren’t Getting It Done” ca asta nu mai ajunge.
Ani de zile, oamenii au invat marketing si publicitate in scoala si erau foarte buni la asta. Daca marketingul digital al anilor ’90 a fost lansat cu mult tamtam, el se baza in principal pe vechile tehnici si metode publicitare.
Paradigma s-a schimbat complet odata cu explozia tehnologiei digitale. Focusul este acum pe felul in care marketerii creeaza si transforma o experienta de brand. Nu mai ajunge ce-au invatat la scoala. Nu mai ajunge sa fie buni story-telleri. Marketerii trebuie sa devina story -changeri. In profilul omului de marketing de succes, curiozitatea invinge expertiza. Este momentul educatiei de marketing bazat pe actiune. „Screw it, let’s do it”, á la Richard Branson. Oameni de marketing care iubesc cu adevarat schimbarea si sunt in stare s-o determine. Clarck Kokich este convins ca marketingul Virgin a reusit pentru ca au schimbat in mod fundamental si felul in care faceau marketing.
Un „let’s do it school of marketing ” este si trainingul CIM. O abordare practica, ce-si propune sa le ofere marketerilor instrumente utile care sa-i ajute imediat la locul de munca. In plus, celor care inteleg ca profesia de marketer inseamna adaptare permanenta la schimbare, programul CPD ( Continuous Professional Development) , ofera posibilitatea de a fi permanent in priza cu tot ce e nou in lumea marketingului.
Categorisit în: CIM Romania, Examene CIM/CAM, Marketing digest, Marketing news, Marketing pentru toti
Acest articol a fost scris de oana