Suport in Romania pentru obtinerea de certificari internationale de marketing CIM

mai 19, 2011 6:47 pm Publicat de

Ne bucuram sa anuntam ca More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si ca putem oferi astfel sprijin tututor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala la standarde internationale prin calificari CIM ( Chartered Institute of Marketing). Oxford College of Marketing este unul dintre colegiile de marketing de top care ofera cursuri de... Vezi Articol

Secrete de marketing de la un bucatar celebru

aprilie 17, 2011 2:58 pm Publicat de

Multi marketeri n-ar accepta ca un bucatar poate să le dea lectii insa Jamie Oliver  ramane unul dintre cei mai spectaculosi marketeri ai zilelor noastre si  nu contenește sa uimeasca.  Jamie a dovedit ca stie să revolutioneze in egala masura si gatitul si comunicarea de marketing si se lasa cu putin efort dezbracat si de secretele... Vezi Articol

Branding si rebranding: cafeaua si ziarul

februarie 6, 2011 9:40 am Publicat de

Desi-s la moda cuvintele pompoase precum „branding” si „rebranding” si toti se lauda ca stiu s-o faca,  parafrazand reclama la „Matache Macelarul”, rebrandingul asta nu-i chiar asa simplu cum crede lumea. In proaspat  finalizatul proces de rebranding, Starbucks face schimbari radicale, renuntand in noul logo chiar la numele brandului  sau la  cuvantul cafea. Si  dupa... Vezi Articol

Retargetarea – ultimul trend in media

februarie 4, 2011 12:34 pm Publicat de

Retargetarea pare sa fie ultimul trend  in media cu rezultate bune, mai ales pentru retaileri cum ar fi French Connection, MyWardrobe sau Glasses Direct . Retargetarea inseamna  plasarea unor mesaje de reamintire subiectilor care au fost deja expusi la reclama, dupa ce au vizitat un site fara sa cumpere nimic. Conform New Media Age,  fima... Vezi Articol

Marketing inteligent de tablouri

februarie 3, 2011 3:07 pm Publicat de

De ce arta plastica romaneasca , desi atat de  multe de oferit si aici si aiurea, performeaza atat de slab fata de potential? Din ce cauza celebre, valoroase si consacrate  tablouri  atrag atat de putini vizitatori? Spun „consacrate” ca sa sa ne limitam deocamdata la un potential mainstream si nu la nise sau la zone... Vezi Articol

Publicitate pentru marketing

ianuarie 26, 2011 9:55 am Publicat de

Niciodata nu se repeta suficient de des ca publicitatea nu tine loc de strategie de marketing. Daca cea din urma exista, teapana si solida, publicitatea poat sa-si faca datoria si sa creasca vanzarile. Altfel, publicitarii, oricat de buni ar fi,  nu pot face minuni singuri. De asta, citez ca din clasici un publicitar pe care-l... Vezi Articol

Efectul Oprah asupra turismului australian

ianuarie 24, 2011 3:23 pm Publicat de

Nici n-a inceput bine sa laude Australia in emisiune, ca efectul Oprah  face deja   sa duduie turismul intr-acolo. Simptomele semnalate de media sunt: aparitia primelor rezervari la agentiile americane, cresterea traficului online cu peste 75% in Canada si 125% in SUA  si explozia de buzz pe social media. Acum, macar cateva observatii se impun:... Vezi Articol

Aurul neexploatat din propria ograda

ianuarie 21, 2011 8:06 pm Publicat de

Sub socul recesiunii, multe companii cauta cu disperare solutii in afara miracolul salvator, ignorand oportunitatile si  problemele din propria ograda. Pentru ca avem destule probleme momentan, sa ne uitam deocamdata  la oportunitati. Un recent  studiu american arata ca slaba calitate a informatiilor a costat companiile americane nu mai putin de 700 miliarde de dolari in... Vezi Articol

Greseli in cercetarea de piata

septembrie 23, 2010 8:05 am Publicat de

Desi se face inca nepermis de putina cercetare de piata in Romania, greselile sunt inca multe. Pentru ca cel mai bine se invata din greseli si pentru ca ideal este sa fie ale altora, incercam sa facem un inventar al celor mai paguboase greseli in cercetarea de marketing. Obsesia exhaustivitatii. „Sa masuram tot” Adesea clientii,... Vezi Articol

Reinventarea marketingului

aprilie 29, 2010 7:12 pm Publicat de

Niciodata marketingul  n-a dispus de mai multe resurse si solutii dar nici de atatea provocari decat astazi. Se pare insa ca cu cat stim mai multe, cu atat mai putine reusim sa punem in practica.  Intr-o proportie prea mare, marketingul  actual functioneaza  dupa o mentalitate demna de anii ’60,  al mediilor  de masa, al tranzactilor... Vezi Articol