Marketing, experienta si profit

noiembrie 2, 2015 8:05 am Publicat de

Experienta clientilor este mai importanta decat veniturile si ar trebui sa se afle in centrul eforturilor de transformare digitala a organizatiilor, arata ultimul studiu Accenture intitulat ” Transformarea digitala in era consumatorului”. In aceasta era, tehnologia si contextul economic ofera clientilor mult mai mult control asupra interactiunilor cu companiile. Pentru a raspunde acestor cerinte si... Vezi Articol

Despre lucrurile indelung amanate

mai 2, 2015 3:39 pm Publicat de

Intr-o  epoca a vitezei, o cultura a termenelor limita si o tara a lucrului in… graba facut, vesnica amanare a deciziilor sau a faptelor devine rapid o obisnuinta. „Nu fa azi ce poti lasa pe maine” e preferabil lui „Vershiebe nicht am morgen was to heute kannst bersorgen”.  Iata de ce n-am mai scris nici eu... Vezi Articol

Razboiul marketingului cu vanzarile: Poveste cu engagement, tehnologie si ambalaj

septembrie 20, 2014 7:25 am Publicat de

Razboiul marketingului cu vanzarile este alimentat si de atentia diferita a celor doua tabere in ceea ce priveste rezultatele , de diferentele culturale si, mai ales, de perceptia, adesea ostila, care diminueaza valoarea si contributia reala a fiecaruia. Oamenii de marketing sunt blamati adesea de sefii lor ca se concentreaza pe indicatori precum awareness sau brand engagement,... Vezi Articol

Razboiul marketingului cu vanzarile in doisprezece povesti. Argument

septembrie 20, 2014 7:14 am Publicat de

In multe  companii, oamenii de vanzari si cei de marketing se bat indarjit precum capuletii cu montaguinii,  cu rezultate dezastruoase, aratau  Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy intr-un articol si  intr-un articol care a facut istorie in Harvard Business Review si pe care portalul Marketing Focus il va publica pentru prima data in limba... Vezi Articol

Caramida cu caramida

iunie 12, 2014 6:14 am Publicat de

Lego face in continuare  valuri in inovatie de marketing cu noutati permanente. Iar inovatia consolideaza avantajele si genereaza crestere sanatoasa.  In februarie, compania anunta o crestere cu  11% a veniturilor in 2013 la 25 miliarde de coroane. Cifrele arata ca veniturile companiei sunt de patru ori mai mari fata de acum zece ani, progres pe... Vezi Articol

Marketing cu arta, ochelari si oportunitati digitale

iunie 11, 2014 10:52 am Publicat de

O campanie frumoasa  realizata de YR  in Franta pentru compania Keloptic  poate deschide ochii marketerilor asupra zonelor in care strategiile focusate pe segmente premium merita toti banii dar si ca oportunitatile digitale si comertul online le pot deschide multe usi.  Este vorba de o serie de reclame care infatiseaza tablouri inmpresioniste celebre peste care e... Vezi Articol

Sephora: Marketing digital pentru clienti fericiti

iunie 10, 2014 7:00 am Publicat de

Provocarile  integrarii   initiativelor de marketing  digital in strategia generala a companiei sunt  multe. Victoriosi sunt cei care incearca, incep de undeva, experimenteaza, inainte sa astepte planul perfect. Lucru valabil pentru orice initiativa de marketing acum. La nivel global, Sephora a lansat cu succes multe initiative de marketing digital iar pe multe le-a asumat ca... Vezi Articol

Brandul gol golut

iunie 9, 2014 8:47 am Publicat de

Viitorul marketingului se schimba iar  noi si organizatiile pentru care lucram trebuie sa inteleaga acest lucru, fie ca ne place sau nu. Celor care nu au timp de carti si reviste de marketing, le recomandam un film. Realizat de Bloomberg, The Naked Brand sau  Viitorul marketingului

Branduri vechi in haine noi sau Arta de a dezvolta un brand

iunie 1, 2014 9:37 am Publicat de

Cum profita companiile de social media se tot intreaba cei care tot amana revolutia digitala? In moduri cat mai diverse si pe cele mai neasteptate canale. Si cu cat experimenteaza mai devreme, cu atat se descurca mai bine. Iar cand initiativele digitale sunt pe deplin integrate strategic, pot  sa creasca si sa dezvolte un brand... Vezi Articol