Cum a ajuns un antreprenor disperat un guru al marketingului prin continut?
mai 29, 2016 4:12 pmMarketingul prin continut este cea mai eficienta si accesibila metoda de a atrage si pastra clienti.
Marketingul prin continut este cea mai eficienta si accesibila metoda de a atrage si pastra clienti.
Experienta clientilor este mai importanta decat veniturile si ar trebui sa se afle in centrul eforturilor de transformare digitala a organizatiilor, arata ultimul studiu Accenture intitulat ” Transformarea digitala in era consumatorului”. In aceasta era, tehnologia si contextul economic ofera clientilor mult mai mult control asupra interactiunilor cu companiile. Pentru a raspunde acestor cerinte si... Vezi Articol
Intr-o epoca a vitezei, o cultura a termenelor limita si o tara a lucrului in… graba facut, vesnica amanare a deciziilor sau a faptelor devine rapid o obisnuinta. „Nu fa azi ce poti lasa pe maine” e preferabil lui „Vershiebe nicht am morgen was to heute kannst bersorgen”. Iata de ce n-am mai scris nici eu... Vezi Articol
Razboiul marketingului cu vanzarile este alimentat si de atentia diferita a celor doua tabere in ceea ce priveste rezultatele , de diferentele culturale si, mai ales, de perceptia, adesea ostila, care diminueaza valoarea si contributia reala a fiecaruia. Oamenii de marketing sunt blamati adesea de sefii lor ca se concentreaza pe indicatori precum awareness sau brand engagement,... Vezi Articol
In multe companii, oamenii de vanzari si cei de marketing se bat indarjit precum capuletii cu montaguinii, cu rezultate dezastruoase, aratau Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy intr-un articol si intr-un articol care a facut istorie in Harvard Business Review si pe care portalul Marketing Focus il va publica pentru prima data in limba... Vezi Articol
Lego face in continuare valuri in inovatie de marketing cu noutati permanente. Iar inovatia consolideaza avantajele si genereaza crestere sanatoasa. In februarie, compania anunta o crestere cu 11% a veniturilor in 2013 la 25 miliarde de coroane. Cifrele arata ca veniturile companiei sunt de patru ori mai mari fata de acum zece ani, progres pe... Vezi Articol
O campanie frumoasa realizata de YR in Franta pentru compania Keloptic poate deschide ochii marketerilor asupra zonelor in care strategiile focusate pe segmente premium merita toti banii dar si ca oportunitatile digitale si comertul online le pot deschide multe usi. Este vorba de o serie de reclame care infatiseaza tablouri inmpresioniste celebre peste care e... Vezi Articol
Provocarile integrarii initiativelor de marketing digital in strategia generala a companiei sunt multe. Victoriosi sunt cei care incearca, incep de undeva, experimenteaza, inainte sa astepte planul perfect. Lucru valabil pentru orice initiativa de marketing acum. La nivel global, Sephora a lansat cu succes multe initiative de marketing digital iar pe multe le-a asumat ca... Vezi Articol
Viitorul marketingului se schimba iar noi si organizatiile pentru care lucram trebuie sa inteleaga acest lucru, fie ca ne place sau nu. Celor care nu au timp de carti si reviste de marketing, le recomandam un film. Realizat de Bloomberg, The Naked Brand sau Viitorul marketingului
Cum profita companiile de social media se tot intreaba cei care tot amana revolutia digitala? In moduri cat mai diverse si pe cele mai neasteptate canale. Si cu cat experimenteaza mai devreme, cu atat se descurca mai bine. Iar cand initiativele digitale sunt pe deplin integrate strategic, pot sa creasca si sa dezvolte un brand... Vezi Articol