Aurul neexploatat din propria ograda
ianuarie 21, 2011 8:06 pmSub socul recesiunii, multe companii cauta cu disperare solutii in afara miracolul salvator, ignorand oportunitatile si problemele din propria ograda. Pentru ca avem destule probleme momentan, sa ne uitam deocamdata la oportunitati.
Un recent studiu american arata ca slaba calitate a informatiilor a costat companiile americane nu mai putin de 700 miliarde de dolari in 2010. Din pacate, pentru Romania nu avem date sau estimari, insa am convingerea ca si la noi pierderea este semnificativa. Datele incorecte, incorerente si prost gestionate duc la alocari inadecvate de resurse si strategiii de pret, la oportunitati ratate si neexploatate. Daca si-ar face timp sa analizeze si sa remedieze aceste probleme, multe companii ar iesi mai intarite, mai competitive si mai pregatite sa atace pietele din criza.
Trist este ca paradoxal, cu cat avem mai mult acces la tehnologie si date, cu atat mai putin profitam de ele.
Etichete: Solutii de marketing. Prelucrare date de marketing. Management baze de dateCategorisit în: Marketing news, Solutii, Strategie marketing
Acest articol a fost scris de oana