More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Vizitati, totusi, Marea Britanie

Campania de marketing turistic  “Visit Britain” a fost oprita momentan, din cauza violentelor din orasele in Anglia. Este prima campanie TV facuta de autoritati  in ultimii  zece ani si are  ca scop promovarea  in contextul  Jocurilor Olimpice din 2012 si a Jubileului de Diamant al  reginei Elisabeta a II-a.  Proiectul face parte dintr-un  program de marketing pe urmatorii patru ani destinat sa promoveze Marea Britanie si a demarat in luna iulie a acestui an.

Intre personalitatile chemate sa gireze campania si sa invite catre UK turistii din intreaga lume se numara vedete din cele mai variate domenii si  fiecare cu impact la un alt segment de public:  Judi Dench, modelul  Twiggy ,  actorii  Rupert Everett si  Dev Patel din Slumdog Millionaire.

E greu sa ai un spot preferat pentru ca fiecare dintre ele este gandit si produs impecabil. Executia spotului  cu Judi Dench te lasa fara cuvinte  iar  personalitatea lui  Jamie Oliver pune sare si piper peste orice imagine, aparent previzibila si la locul ei.  Pentru ca, asa cum stie sa transforme cele mai ordinare ingrediente in cele mai rafinate feluri de mancare, preschimba  cuminti locsoare rurale in spectaculoase potentiale destinatii  de vacanta. Jamie promoveaza   bineinteles, in primul rand mancarea englezeasca dar nu numai.  Ajungi rapid de la friptura la cultura. „Suntem  o cultura omida, spune Jamie – luam cele mai bune particele din toata lumea.   Si totul este atat de  multicultural, fie ca este vorba de mancare, de moda sau de arte . ”

Si campania online a fost oprita rapid insa site-ul este sus si poate sa ne dea multe lectii dar si ponturi in calitate de viitori turisti. Pentru ca, dincolo de incidentele temporare,  cu campania asta e musai sa mai vizitam o data Marea  Britanie. We’re invited.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)