Menu
Categories
Cum a ajuns un antreprenor disperat un guru al marketingului prin continut?
mai 29, 2016 Solutii

Continutul e noua reclama. Consumatorii s-au schimbat. Vor sa fie ajutati, nu bombardati de reclame. Reclamele trebuie sa orienteze consumul iar oamenii de marketing sa-si ajute consumatorii sa ia o decizie.

Marketingul prin continut nu mai e doar un trend. Este cea mai eficienta si accesibila modalitate de a atrage si pastra clienti. Acesta este motivul pentru care companii mari sau mici isi cresc investitiile in marketing prin continut. .

Cum a ajuns un antreprenor disperat care vindea piscine gata sa-si piarda business-ul in criza un guru al marketingului prin continut? Jay Baer a descoperit aceasta solutie de marketing dupa ce compania pe care o conducea era gata sa intre in colaps in urma crizei financiare. Cautand cai de salvare, a vazut ca singurul mod in care mai poti atrage, la costuri rezonabile clientii este sa-i ajuti. Ai mai putea sa-i uimesti dar asta este o alternativa costisitoare si riscanta. Pentru a-si salva afacerea dar si propria situatie – era la un pas de a-i fi confiscata casa – Jay a inceput sa fie mult mai atent la problemele clientilor, la modul in care acestia iau decizia. Pentru un produs complex cum sunt piscinele, e nevoie de informatii, de argumente, de comparatii. Jay a inceput sa produca tot mai mult continut util care sa ii ajute pe clientii sau potentiali sa ia o decizie. A realizat ca intre selling si helping, adica a vinde si a ajuta in limba engleza, diferenta nu e doar de cateva litere. Schimbarea de abordare nu doar ca i-a salvat afacerea dar i-a schimbat viata.
Strategii marketing prin continut

Problema cu marketingul prin continut este ca nu se construieste singur. E nevoie de timp, de experienta si de resurse. E nevoie ca cineva sa se ocupe de asta iar companiile nu au intotdeauna macar o persoana dedicata. Acesta este motivul pentru care peste 80% din bloguri, au doar una sau maximum doua postari. Cei care inteleg importanta marketingului prin continut, nu reusesc intotdeauna sa-l si creeze, sa-l distribuie si sa-l promoveze.

Daca aveti nevoie de ajutor cu solutii de marketing prin continut, noi am pregatit solutii.

Lasă un răspuns
*