More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Cum a ajuns un antreprenor disperat un guru al marketingului prin continut?

Continutul e noua reclama. Consumatorii s-au schimbat. Vor sa fie ajutati, nu bombardati de reclame. Reclamele trebuie sa orienteze consumul iar oamenii de marketing sa-si ajute consumatorii sa ia o decizie.

Marketingul prin continut nu mai e doar un trend. Este cea mai eficienta si accesibila modalitate de a atrage si pastra clienti. Acesta este motivul pentru care companii mari sau mici isi cresc investitiile in marketing prin continut. .

Cum a ajuns un antreprenor disperat care vindea piscine gata sa-si piarda business-ul in criza un guru al marketingului prin continut? Jay Baer a descoperit aceasta solutie de marketing dupa ce compania pe care o conducea era gata sa intre in colaps in urma crizei financiare. Cautand cai de salvare, a vazut ca singurul mod in care mai poti atrage, la costuri rezonabile clientii este sa-i ajuti. Ai mai putea sa-i uimesti dar asta este o alternativa costisitoare si riscanta. Pentru a-si salva afacerea dar si propria situatie – era la un pas de a-i fi confiscata casa – Jay a inceput sa fie mult mai atent la problemele clientilor, la modul in care acestia iau decizia. Pentru un produs complex cum sunt piscinele, e nevoie de informatii, de argumente, de comparatii. Jay a inceput sa produca tot mai mult continut util care sa ii ajute pe clientii sau potentiali sa ia o decizie. A realizat ca intre selling si helping, adica a vinde si a ajuta in limba engleza, diferenta nu e doar de cateva litere. Schimbarea de abordare nu doar ca i-a salvat afacerea dar i-a schimbat viata.
Strategii marketing prin continut

Problema cu marketingul prin continut este ca nu se construieste singur. E nevoie de timp, de experienta si de resurse. E nevoie ca cineva sa se ocupe de asta iar companiile nu au intotdeauna macar o persoana dedicata. Acesta este motivul pentru care peste 80% din bloguri, au doar una sau maximum doua postari. Cei care inteleg importanta marketingului prin continut, nu reusesc intotdeauna sa-l si creeze, sa-l distribuie si sa-l promoveze.

Daca aveti nevoie de ajutor cu solutii de marketing prin continut, noi am pregatit solutii.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)