More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Schimbarea la fata a Romaniei

Ultima sansa a Romaniei este profesionalizarea pe scara larga a  societatii – spun Mircea Malita si Calin Georgescu in “Romania dupa criza. Reprofesionalizarea. “  Volumul,  alcatuit din rapoarte ale IPID ( Institutul de Proiecte pentru Inovatie si Dezvoltare), schiteaza si caile de iesire din impas.

“Intr-o lume in care schimbarile in toate domeniile – politic, militar, social, economic, tehnologic, cultura si stiintific – se succed intr-un ritm extraordinar o tara ca Romania nu-si poate gasi salvarea nici in bogatiile naturale ( care spre deosebire de ce afirma manualele noastre scolare, nu sunt chiar atat de abundente), nici intr-un boom economic bazat pe castigarea unor piete de desfacere ( pe care, in mare masura, le-am pierdut in ultimul deceniu), nici in investitiile straine care, desi sunt binevenite, nu pot suplini un efort national sustinut. “

Motivele de speranta ar fi ca mai exista resurse intelectuale si de actiune si ca formarea, pastrarea si amplificarea capitalului uman si promovarea competentelor autentice trebuie sa devina un obiectiv primordial al politicii de stat.

Pentru  cei care pana una alta vor sa se “profesionalizeze” la standarde  internationale in marketing, ii invitam sa studieze cu noi.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)