More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Publicitate pentru marketing

Niciodata nu se repeta suficient de des ca publicitatea nu tine loc de strategie de marketing. Daca cea din urma exista, teapana si solida, publicitatea poat sa-si faca datoria si sa creasca vanzarile. Altfel, publicitarii, oricat de buni ar fi,  nu pot face minuni singuri. De asta, citez ca din clasici un publicitar pe care-l respect si inaugurez astfel o noua rubrica, Marketing Digest, pentru clientii nostri prea ocupati sa ramana la zi cu ce se mai vorbeste si se scrie.

Asadar, cum bine si la obiect spune Liviu David, publicitatea ta vinde, doar in anumite conditii:

Daca bugetul media permite o vizibilitate buna.

Daca il vede publicul-tinta, nu altcineva.

Daca produsul nu are multi concurenti hiper-mediatizati in categorie.

Daca produsul are o distributie buna. In timpul campaniei TV, nu dupa cateva luni.

Daca produsul (FMCG) e suficient de bun sa il cumperi si a doua oara.

Daca utilizatorii produsului concurentei nu sunt ingrozitor de loiali.

Daca produsul are promovare la punctul de vanzare (ajuta si mai tare daca celelalte n-au).

Daca mesajul strategic chiar e relevant pentru target.
Daca beneficiul e simplu si usor de retinut;

Daca produsul face ce spune reclama

Daca produsul are pretul potrivit

Daca spotul nu vrea doar notorietate.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)