More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Promitem sa n-o dam in bara

Strategie de relatii publice

Stirea de business a saptamanii a fost cresterea istorica a profiturilor de la Yahoo la  un an de zile dupa numirea la conducere a   Marissei  Mayer. Ramane de vazut cat de viabila este strategia actualului CEO.  Este reconfortant insa sa observi cum  PR bun te ajuta sa faci bani si sa entuziasmezi deopotriva investitori si angajati. „Nu mai e o rusine sa lucrezi la la Yahoo” – se spunea intr-un material din  miile, majoritar pozitive, care-au  marcat momentul.

O mostra de PR impecabil ne-a furnizat Marrissa Mayer si acum doua luni, prin discursul memorabil cu ocazia achizitiei Tumblr, alta mutare care a generat valuri de reactii pozitive in presa. „Promitem sa n-o dam in bara!”- spunea sefa de la Yahoo, intr-un limbaj simplu, direct, informal pe care apropiatii povestesc ca-l scria singura , direct in Google docs ( sic !) . Imi amintesc o discutie cu director  care isi dorea  PR dar era tare parcimonios cu vorbele  si care  era de-a dreptul  infuriat cand un ziarsit si-a permis sa scrie  ca „si-a tras hotel de 4 stele”.  Si eu  ii infurii sistematic pe colegii mei scriind lung, scortos , prea calofil. Pe langa alte probleme, nu ne ajustam nici limbajul la noua lume si la tehnologie.

Sefa de la Yahoo ne arata ca PR-ul bun functioneaza si  ca deciziile bune cu comunicare inspirata se sustin. Iar nu in ultimul rand, ca… public relations is not perfuming the pig.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)