Promitem sa n-o dam in bara

iulie 19, 2013 3:58 pm Publicat de

Stirea de business a saptamanii a fost cresterea istorica a profiturilor de la Yahoo la  un an de zile dupa numirea la conducere a   Marissei  Mayer. Ramane de vazut cat de viabila este strategia actualului CEO.  Este reconfortant insa sa observi cum  PR bun te ajuta sa faci bani si sa entuziasmezi deopotriva investitori si angajati. „Nu mai e o rusine sa lucrezi la la Yahoo” – se spunea intr-un material din  miile, majoritar pozitive, care-au  marcat momentul.

O mostra de PR impecabil ne-a furnizat Marrissa Mayer si acum doua luni, prin discursul memorabil cu ocazia achizitiei Tumblr, alta mutare care a generat valuri de reactii pozitive in presa. „Promitem sa n-o dam in bara!”- spunea sefa de la Yahoo, intr-un limbaj simplu, direct, informal pe care apropiatii povestesc ca-l scria singura , direct in Google docs ( sic !) . Imi amintesc o discutie cu director  care isi dorea  PR dar era tare parcimonios cu vorbele  si care  era de-a dreptul  infuriat cand un ziarsit si-a permis sa scrie  ca „si-a tras hotel de 4 stele”.  Si eu  ii infurii sistematic pe colegii mei scriind lung, scortos , prea calofil. Pe langa alte probleme, nu ne ajustam nici limbajul la noua lume si la tehnologie.

Sefa de la Yahoo ne arata ca PR-ul bun functioneaza si  ca deciziile bune cu comunicare inspirata se sustin. Iar nu in ultimul rand, ca… public relations is not perfuming the pig.

Etichete:

Categorisit în: ,

Acest articol a fost scris de oana