More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Nu va jucati cu culorile!

Cand e vorba de culori, mai putin inseamna mai mult.  Un studiu global al Marketo realizat  la nivelul primelor  100 de companii  din lume ca valoare estimata de brand arata ca peste 95% dintre organizatiile chestionate folosesc doar una sau doua culori in materialele lor de marketing.

Culoarea aleasa de branduri poate fi un factor crucial pentru esec sau succes, ar spune si Al si Laura Ries daca e sa ne amintim de de celebra lor carte.  Culoarea este un diferentiator vital. Legea culorii obliga un brand sa aleaga culoarea opusa celei folosite de principalul sau concurent. Vezi aici  razboiul clasic intre Coca Cola si Pepsi in care, pana la urma Pepsi a inteles sa ramana la albastru.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)