More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Marketingul adevarat. Masurabil. Cuantificabil

„Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!”, spune Segio Zyman si noi il citam intruna, neobosit.

De ce? Pentru ca in ciuda evidentei, marketingul pare inca  pentru multi un fel de „feng shui al business-ului”, cum numea George Butunoiu resursele umane, intr-un context similar. Pentru ca multi marketeri sau aspiranti la un job in domeniu nu sunt inca pregatiti sa inteleaga resorturile de business  si agenda board-ului din companiile la care lucreaza sau viseaza sa faca marketing sau publicitate.

Cum isi insusesc marketerii imperativul rezultatelor si cum se pune problema in boardul companiei, discuta profesorul Malcom Mc Donald cu studentii Oxford College of Marketing. Pentru ca marketerii calificati stiu sa analizeze si sa stapaneasca aceste cifre. Este ceea ce-i invatam  pe studentii nostri la Oxford College of Marketing si Chartered Institute of Marketing.

Lucrurile nu sunt in nici un caz simple, mai ales in minunata noastra lume noua. Departamentele de marketing raman inca in multe companii exilate si ghetoizate intr-un moment in care marketingul a devenit treaba tuturor si a intregii companii. Iar daca toata lumea e responsabila de marketing, cine raspunde totusi? Si cum?

Mai multe resurse pentru marketerii pregatiti sa dea socoteala de rezultatele lor aici.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)