More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Marketing cu arta, ochelari si oportunitati digitale

O campanie frumoasa  realizata de YR  in Franta pentru compania Keloptic  poate deschide ochii marketerilor asupra zonelor in care strategiile focusate pe segmente premium merita toti banii dar si ca oportunitatile digitale si comertul online le pot deschide multe usi.  Este vorba de o serie de reclame care infatiseaza tablouri inmpresioniste celebre peste care e asezata supradimensionat o pereche de ochelari Keloptic.   Tagline-ul , “Transformand impresionismul in hiperrealism ” arata cum un obiect simplu precum un accesoriu de vedere poate schimba radical perspectiva cuiva.

Abordarea Keloptic este de calitate la un pret rezonabil pentru ca dimensiunea companiei permite o abordare bazata pe volum. Cu toate acestea, rezultatele au aparut intr-un timp scurt, fara avantajele unei mari retele de optica. Keloptic  este o companie tanara al carui succes se bazeaza pe alaturarea a doua tipuri de competente a celor doi fondatori. Pe de o parte, expertiza de specialitate  a unui optician profesionist, pe de alta, talentele si abilitatile de a exploata online-ul ale celuilalt, de profesie designer web.

Sunt initiative intr- o industrie cu potential urias avand  in vedere ca si noi contribuim din plin in calitate de consumatori multiscreen.  Piata a crescut , confirm rapoartelor  Euromonitor. In Romania, una din doua persoane are nevoie de corectie de vedere si cresterea a revenit usor dupa recesiunea dintre anii 2009 si 2011, arata cifrele Euromonitor.  Romanii au devenit tot mai deschisi in a investi in astfel de produse si in acelasi timp mai informati.

Retalierii de optica din Romania aleg sa concureze in prea mare masura pe pret. Romania nu e Franta insa nici segmentele premium nu sunt atat de tare afectate de criza prelungita. Mai mult, din ce in ce mai multi romani incep sa priveasca ochelarii ca pe un accesoriu de moda, la fel si lentilele de contact.  ” Ochii pot fi cel mai pretios accesoriu al tau”, era mesajul pe care am fost bucurosi sa-l adaptam in 2010  pentru clientul nostru Optimed si brandul Ciba Vision.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)