Menu
Categories
Marketing, experienta si profit
noiembrie 2, 2015 Marketing digital

Experienta clientilor este mai importanta decat veniturile si ar trebui sa se afle in centrul eforturilor de transformare digitala a organizatiilor, arata ultimul studiu Accenture intitulat ” Transformarea digitala in era consumatorului”. In aceasta era, tehnologia si contextul economic ofera clientilor mult mai mult control asupra interactiunilor cu companiile. Pentru a raspunde acestor cerinte si provocari, organizatiile trebuie sa treaca printr-un proces coordonat de transformare digitala. Peste 58% dintre companiile chestionate cauta solutii digitale care sa-i ajute sa vanda profitabil iar 56% fac eforturi de sa evalueze impactul digitalului in raport cu experienta oferita consumatorilor. 63% dintre organizatii isi propun sa imbunatateasca in acest an experienta online a clientilor lor insa doar 26% sunt pregatite sa puna in aplicare strategii digitale.

Noi va propunem sa nu incheiati anul fara un audit. Dupa care, am putea dezvolta impreuna si o strategie digitala.

Crestere de marketing

Lasă un răspuns
*