More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Marketing, experienta si profit

Experienta clientilor este mai importanta decat veniturile si ar trebui sa se afle in centrul eforturilor de transformare digitala a organizatiilor, arata ultimul studiu Accenture intitulat ” Transformarea digitala in era consumatorului”. In aceasta era, tehnologia si contextul economic ofera clientilor mult mai mult control asupra interactiunilor cu companiile. Pentru a raspunde acestor cerinte si provocari, organizatiile trebuie sa treaca printr-un proces coordonat de transformare digitala. Peste 58% dintre companiile chestionate cauta solutii digitale care sa-i ajute sa vanda profitabil iar 56% fac eforturi de sa evalueze impactul digitalului in raport cu experienta oferita consumatorilor. 63% dintre organizatii isi propun sa imbunatateasca in acest an experienta online a clientilor lor insa doar 26% sunt pregatite sa puna in aplicare strategii digitale.

Noi va propunem sa nu incheiati anul fara un audit. Dupa care, am putea dezvolta impreuna si o strategie digitala.

Crestere de marketing


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)