Menu
Categories
Sephora: Marketing digital pentru clienti fericiti
iunie 10, 2014 Cursuri marketing digital

Provocarile  integrarii   initiativelor de marketing  digital in strategia generala a companiei sunt  multe. Victoriosi sunt cei care incearca, incep de undeva, experimenteaza, inainte sa astepte planul perfect. Lucru valabil pentru orice initiativa de marketing acum.

La nivel global, Sephora a lansat cu succes multe initiative de marketing digital iar pe multe le-a asumat ca proiecte pilot. Compania si-a asumat inca de la inceput , cu mandrie,  un rol  de pionierat. A dat tonul  in industrie pentru fiecare etapa de dezvoltare digitala, de la prezenta online la ecommerce sau marketing mobil. care a debutat in 2010 . Strategiile din magazine si cele digitale interfereaza iar preocuparea companiei este de a crea o experienta cat mai buna pentru consumator, folosind  in egala masura online si offline-ul  si colaborand cu toate departamentele.

Unul dintre initiativele recente a fost utilizarea tabletelor pentru cresterea calitatii experientei clientilor in magazin dar si a performantei fortei de vanzari.  Sephora inoveaza din nou utlizand realitatea augumentata intr-un serviciu la care s-a lucrat trei ani. Este vorba de o oglinda 3 D care permite testarea rapida a  culorilor si texturilor diverselor farduri si eliminand nevoia de testere. Serviciul a fost lansat in Milano, uramand sa fie extins daca va avea succes.

Cel mai rau lucru pe care-l puteti face acum este sa nu faceti nimic, ii spuneam anul trecut unui client. Au trecut 12 luni si nu am avansat  asteptand bugetul perfect, momentul perfect. Lumea s-a schimbat iar strategiile de marketing nu mai inseamna planificare si implementarea planului perfect. Important e sa testezi mai mult si sa gresesti mai putin, pe masura ce trece timpul.

Lasă un răspuns
*