More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Sephora: Marketing digital pentru clienti fericiti

Provocarile  integrarii   initiativelor de marketing  digital in strategia generala a companiei sunt  multe. Victoriosi sunt cei care incearca, incep de undeva, experimenteaza, inainte sa astepte planul perfect. Lucru valabil pentru orice initiativa de marketing acum.

La nivel global, Sephora a lansat cu succes multe initiative de marketing digital iar pe multe le-a asumat ca proiecte pilot. Compania si-a asumat inca de la inceput , cu mandrie,  un rol  de pionierat. A dat tonul  in industrie pentru fiecare etapa de dezvoltare digitala, de la prezenta online la ecommerce sau marketing mobil. care a debutat in 2010 . Strategiile din magazine si cele digitale interfereaza iar preocuparea companiei este de a crea o experienta cat mai buna pentru consumator, folosind  in egala masura online si offline-ul  si colaborand cu toate departamentele.

Unul dintre initiativele recente a fost utilizarea tabletelor pentru cresterea calitatii experientei clientilor in magazin dar si a performantei fortei de vanzari.  Sephora inoveaza din nou utlizand realitatea augumentata intr-un serviciu la care s-a lucrat trei ani. Este vorba de o oglinda 3 D care permite testarea rapida a  culorilor si texturilor diverselor farduri si eliminand nevoia de testere. Serviciul a fost lansat in Milano, uramand sa fie extins daca va avea succes.

Cel mai rau lucru pe care-l puteti face acum este sa nu faceti nimic, ii spuneam anul trecut unui client. Au trecut 12 luni si nu am avansat  asteptand bugetul perfect, momentul perfect. Lumea s-a schimbat iar strategiile de marketing nu mai inseamna planificare si implementarea planului perfect. Important e sa testezi mai mult si sa gresesti mai putin, pe masura ce trece timpul.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)