More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Making the most of a miserable situation

Ce poti sa faci cand Forbes te declara cel mai ingrozitor oras din America? Raspunsul biroului de turism al orasului Cleveland a fost o campanie cat se poate de ironica,  „Fericit in Cleveland”.

Spotul video , parte a campaniei a fost postat pe site-ul dedicat,  WhatTheForbes.com, unde locuitorii orasului sunt incurajati sa posteze comentarii in care sa spuna de ce-si iubesc orasul.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)