More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

After hours: MOTZhours. La Green Hours

Nu-i un eveniment de marketing. Ci de … dupa marketing. Este doar un eveniment cultural proudly supported by More Marketing Solutions. Adica after hours, la Green Hours, sa va bucurati de MOTZhours.

Asadar, repetam ce, cand, unde si cum:
Duminica, 5 iulie, incepand de la ora 20.00, la Green Hours se intampla un eveniment unic, special si inedit: MOTZhours. Muzici si filme cu si despre motii din muntii Apuseni.
O ocazie rara:
– Sa ascultati tulnicul, cum suna manuit de
tulnicareasa Mariana Gligor – laudata, premiata si apreciata peste tot in tara si
straianataturi; se spune ca vibratia tulnicului vindeca boli: veniti si sa va tamaduiti 🙂
– Sa-i vedeti pe moti, Apusenii, batranii mesteri si artisti tulnicari
intr-un scurt metraj al regizorului Marian Crisan, laureat cu Palme d’Or la Cannes in 2008, in PREMIERA, in Bucuresti;
– Sa vedeti si auziti “O ocazie rara”, un spectacol cu FloriMan: Mircea Florian, DJ Vasile si VJ Tom, featuring Mariana Gligor
– Sa gustati palinca si oaresce bucate motzesti.
MOTZhours este un proiect MOTZart, inchipuit si mosit de Mircea Florian si
Uniunea Muntii Apuseni ca sa lase arta motilor sa circule viu si liber pin tara si prin lume ,
sa vorbeasca si sa se interescteze cu alte locuri, oameni si generatii. Evenimentul este gazduit de Green Hours si organizat de Uniunea Muntii Apuseni si Fundatia Mircea Florian cu sprijinul More Marketing Solutions, More Marketing Solutions.Intrarea costa 20 RON ( 15 RON pret redus pentru elevi si studenti).
Daca vreti si puteti sa ne fiti alaturi ca MOTZfriends si sa fiti siguri ca aveti loc la o masa cat mai aproape de scena si ecran, sunati pentru rezervari la 0722 234 356 .

Sper sa ne vedem acolo 🙂


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)