More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Examen sau lucrare?

Cum abordati o lucrare CIM sau CAM?

Lucrare sau examen? Aceasta era intrebarea. In trecut, studentii puteau alege sa fie examinati prin lucrare sau prin examen. Noul curriculum CIM(Chartered Institute of Marketing)  a marit ponderea lucrarilor in evaluare iar cei care nu s-au decis inca ce calificare isi pun multe intrebari in legatura cu ce inseamna abordarea unei astfel de teme. Au suficiente resurse in organizatia in care lucreaza ?  Se poate utiliza doar informatia de aici sau nu? Incercam sa  dam cateva lamuriri si informatii care sa va ajute sa abordati eificent si cu succes o lucrare pentru calificarile CIM.

Tutorii Oxford College of Marketing va vor ghida  in legatura cu lucrarea si veti parcurge in pasi intreaga programa in asa fel incat sa aveti toate instumentele si cunostintele necesare. Este important ca, atunci cand vi se repartizeaza lucrarile (ca un intreg sau fiecare cerinta in parte), sa purtati o discutie cu tutorele dumneavoastra pentru a clarifica daca ati inteles tema lucrarii si care sunt cerintele. Desi veti discuta despre lucrare cu tutorele si colegii dumneavoastra, fiecare lucrare este individuala, aceasta nu se realizeaza in grup. Este un criteriu care conteaza mult in evaluare si de care va trebui sa tineti seama.

Alegerea organizatiei

De asemenea, puteti avea nevoie de un sfat atunci cand alegeti organizatia – daca lucrati, este adesea de ajutor sa realizati lucrarea pe aceasta organizatie, insa depinde si de natura briefului lucrarii. Daca nu sunteti sigur ca puteti indeplini cerintele lucrarii folosind organizatia la care sunteti angajat, atunci discutati cu tutorele dumneavoastra alte optiuni inainte de a incepe.

Daca lucrati pentru o organizatie mare, o idee buna ar fi sa purtati discutia pe o singura zona de business sau pe o anumita divizie sau un anumit departament pentru a putea indeplini criteriile de evaluare in limita numarului de pagini si caractere recomandat. In acest fel va puteti focusa strict pe problemele pe care trebuie sa le abordati. Nu este o cerinta a evaluarii, dar este recomandat de obicei sa folositi aceeasi organizatie pentru intreaga prezentare, deoarece va va usura munca de cercetare. Cu toate acestea, acest lucru depinde de ceea ce va este cerut sa faceti, astfel ghidati-va in prima instanta dupa brief.

Suport de la tutorele dumneavoastra

CIM (Chartered Institute of Marketing) permite tutorelui dumneavoastra de la Oxford College of marketing  sa va verifice lucrarea si sa va ofere feedback pentru un singur draft inainte de a  o preda in forma finala.  Acesta poate fi un singur draft pentru fiecare sarcina sau unul  singur  pentru intreaga lucrare. In functie de modul de studiu ales, tutorele dumneavoastra va va ghida cum este mai bine sa  parcurgeti acest pas. Tutorii nu vor evalua si nota efectiv acest draft, insa va vor oferi un feedback detaliat pentru ca sa stiti daca ati atins, din punctul lor de vedere, toate criteriile de evaluare si daca volumul de munca al fiecarui aspect este la un nivel adecvat si proportional cu valoarea notelor disponibile.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)