More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Efectul Oprah asupra turismului australian

Nici n-a inceput bine sa laude Australia in emisiune, ca efectul Oprah  face deja   sa duduie turismul intr-acolo. Simptomele semnalate de media sunt: aparitia primelor rezervari la agentiile americane, cresterea traficului online cu peste 75% in Canada si 125% in SUA  si explozia de buzz pe social media.

Acum, macar cateva observatii se impun:

  • Ca orice actiune de marketing bine facuta, efectul Oprah nu este rezultat al hazardului si nici pronie divina ci un parteneriat inteligent si bine pus la punct cu autoritatea nationala pentru turism a Australiei;
  • Este parte a unui plan pe termen lung care n-a inceput de ieri de azi, care-a inclus sute de ore de emisiuni si filme, ca sa amintim doar “Australia”;
  • Demersurile sunt coerente si de durata iar vectorii de imagine , australieni celebri care endorseaza brandul sunt aceeasi de mult timp; diferenta fata de campania noastra cu Nadia si Nastase  este ca ei sunt mult si tare sub lumina reflectoarelor chiar acum.  Dintre ei, Nicole Kidman, Hugh Jackman, Olivia Newton-John and Bono, promotori ai brandului de tara de multa vreme au fost prezenti ieri sa sustina aceasta campanie;
  • Oprah ramane Oprah iar show-ul ei se difuzeaza in 145 de tari din lume;
  • Se intampla intr-un loc care are si strategie de tara, nu doar exercitii de imagine care nu se sprijina pe nimic.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)