More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Cum si-a construit istorie un brand tanar

Cum si-a construit traditie un brand relativ  tanar, cum se dezvolta si mai ales, cum se uita la viitor. Un documentar Bloomberg pe care vi-l recomandam si un business la care vom reveni.

Fendi este exemplul unui brand care se hraneste la fel de mult din prezent ca si din trecut. Consumatorii vor povesti , istorii dar si  istorie. Fendi si-a explorat radacinile culturale si si-a insusit pur si simplu istoria si arta romana  ca parte din brand si ca responsabilitate.

Roma  este o sursa de inspiratie nu doar pentru designerii companiei dar si parte integranta a identitatii de  brand: stilul de viata roman, istoria milenara dar si cea mai recenta, „la dolce vita”, de exemplu. Iata de ce restaurarea Fontanei di Trevi este in element de responsabilitate sociala obligatoriu in strategia de  marketing de la  Fendi.

Dezvoltare de brand la Fendi

Ingrediente vechi si noi, un parteneriate de durata cu Karl Lagerfeld, endorsement din partea celebritatilor dar mai ales deschidere  si entuziasm fata de posibilile pe care le aduce online-ul, digitalul, tehnologia. Voi reveni, mai ales la cea din urma pentru ca Fendi arata mult curaj si initiativa.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)