More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Cautam oameni de marketing. Curiosi si „story-changeri”

„Cautam oameni de marketing curiosi si  story- changeri”. Daca va credeti experti in marketing doar  pentru ca ati terminat o facultate de profil sau lucrati de ani buni in bransa, va inselati amarnic,  spune   Clark Kokich, presedintele agentiei digitale Razorfish si autorul cartii ” Do or Die: Surviving and Thriving in a World Where the Old Ways of Marketing Aren’t Getting It Doneca asta nu mai ajunge.

Ani de zile, oamenii au invat marketing si publicitate in scoala si erau foarte buni la asta.   Daca marketingul digital al anilor ’90 a fost lansat cu mult tamtam, el se baza in principal pe vechile tehnici si metode publicitare.

Paradigma s-a schimbat complet odata cu explozia tehnologiei digitale.  Focusul este acum pe  felul in care marketerii  creeaza  si transforma  o experienta de brand. Nu mai ajunge ce-au invatat la scoala. Nu mai ajunge sa fie buni story-telleri. Marketerii trebuie sa devina story -changeri. In profilul  omului de marketing  de succes, curiozitatea invinge expertiza. Este momentul educatiei de marketing  bazat pe actiune.  „Screw it, let’s do it”, á  la Richard Branson. Oameni de marketing care iubesc cu adevarat schimbarea si sunt in stare s-o determine.  Clarck Kokich este convins ca marketingul Virgin a reusit pentru ca au schimbat in mod fundamental si felul in care faceau marketing.

Un „let’s do it school of marketing ” este si trainingul CIM. O abordare practica,  ce-si propune sa le ofere marketerilor instrumente utile care sa-i ajute imediat la locul de munca. In plus, celor care inteleg ca profesia de marketer inseamna adaptare permanenta la schimbare, programul CPD ( Continuous Professional Development) ,  ofera posibilitatea de a fi permanent in priza cu tot ce e nou in lumea marketingului.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)