Menu
Categories
Caramida cu caramida
iunie 12, 2014 Carti de marketing

Lego face in continuare  valuri in inovatie de marketing cu noutati permanente. Iar inovatia consolideaza avantajele si genereaza crestere sanatoasa.  In februarie, compania anunta o crestere cu  11% a veniturilor in 2013 la 25 miliarde de coroane. Cifrele arata ca veniturile companiei sunt de patru ori mai mari fata de acum zece ani, progres pe care CEO-ul Jørgen Vig Knudstorp il pune exclusiv  pe seama inovatiei, al spiritului si al valorilor companiei  si nu al achizitiilor.

Tot in martie, echipa de marketing a Kitkat a lansat propriul set de figuri de acest tip, intr-o intiativa etichetata ca un tribut catre Lego.

Versatilitatea si deschiderea  cu care Lego abordeaza dezvoltarea de produse dar si criticile  poate fi o sursa de inspiratie si pentru altii.  In 2013 , compania dezvolta linia de jocuri inspirate de marii pictori cu designerul italian Marco Sodano. Versiunile au fost premiate si au devenit atata de celebre incat functioneaza acum ca reclame de sine statatoare.

Ultima miscare a Lego are si o miza PR-istica si de reafirmare a valorilor brandului legate de dezvoltarea creativitatii si inovatiei la copii.  Este vorba  lansarea unor noi produse care reprezinta femei oameni de stiinta in laboratoare si care urmeaza sa ajunga pe rafuri in luna august. Ideea ii apartine unei geochimiste din Stockolm, Ellen Kooijman. Reactia vine si ca raspuns la criticile din trecut  legate de  figurile feminine din colectia Lego Friends.


Puteti citi mai multe despre cum s-a  redresat Logo de la faliment catre  succes rescriind regulile inovatiei  in cartea Brick by Brick,  Piesa cu piesa tradusa  recent si la noi la editura Publica intr-o colectie sponsorizata de Unicredit.

Lasă un răspuns
*