Pretul corect

iunie 8, 2013 7:55 am Publicat de

Stabilirea pretului potrivit este o decizie vitala pentru orice firma care vrea sa ramana profitabil in piata. Se inchid tot mai multe firme si afaceri iar dincolo de recesiune si deficitul  de planificare, una dintre cauzele cele mai frecvente este strategia de pret. Am vazut recent un apartament frumos, cu un pret piperat care-ti permitea... Vezi Articol

Ponturi de marketing digital pentru firma ta

mai 20, 2013 7:33 am Publicat de

Anul asta se schimba moda. Ce se poarta? Cine-i cel mai bine imbracat din parcare? Oamenii petrec cel mai mult timp pe internet in social media. Banii urmeaza. Afacerile devin sociale. Shoppingul devine social. Social media s-a transformat brusc in vestimentatie obligatorie. Tu ai innoit garderoba pentru brandurile tale? Stii ce sa comanzi? Stii ce... Vezi Articol

Lungul drum spre echilibru in cercetarea de piata

martie 30, 2013 10:29 am Publicat de

Intelegerea comportamentului consumatorilor a devenit in mod paradoxal o sarcina si mai dificila odata cu explozia de informatii, noile tehnologii si media sociala. Mai multe date, mai mult haos. Bigger data, bigger problems. Motivatiile si obiceiurile de consum, informatii legate de comportament, valori si stil de viata care extind semnificativ cadrul demografic traditional sunt mai accesibile si mai usor de monitorizat decat oricand.

BEST : Formula magica pentru marketing de continut

ianuarie 23, 2013 8:47 pm Publicat de

Revenim la trendul anului:  marketingul de continut.  Continutul este noua reclama si  cel mai seducator  tip de marketing.  “Get Content, Get Customers”, e titlul ultimei carti a lui Joe Pulizzi si unul dintre cei mai cunoscuti evanghelisti ai marketingului de continut  si autor al cartii Managing Content Marketing. Lucrurile par simple, produci continut, obtii clienti.... Vezi Articol

Marketing in 2013

ianuarie 11, 2013 10:14 pm Publicat de

Cum vom face marketing  in 2013? Care sunt provocarile si tendintele?  Incercam  o revista a presei trendurilor si predictiilor pentru clientii si fanii nostri. Marketing Week vede 2013 ca un an provocator, dominat de marile schimbarile  tehnologice si explozia datelor,  in care marketerii vor fi si mai presati sa dovedeasca valoarea muncii lor.  Ca prima cerinta,... Vezi Articol

Cum s-a rebranduit New York-ul din cauza febrei lalelelor

ianuarie 5, 2013 11:05 am Publicat de

Ce are a face numele orasului New York cu febra lalelelor din 1635? Si ce legatura are asta cu marketingul? In  Olanda secolului XVII, aparitia rarissimelor lalele  importate in Europa dintr-un loc indepartat dintre raul Yangtze si stepele Asiei Centrale si apreciate in special de nobilii bogati a generat o asa cerere pe piata incat s-a... Vezi Articol

Cautam oameni de marketing. Curiosi si „story-changeri”

noiembrie 13, 2012 9:11 am Publicat de

„Cautam oameni de marketing curiosi si  story- changeri”. Daca va credeti experti in marketing doar  pentru ca ati terminat o facultate de profil sau lucrati de ani buni in bransa, va inselati amarnic,  spune   Clark Kokich, presedintele agentiei digitale Razorfish si autorul cartii ” Do or Die: Surviving and Thriving in a World Where the Old... Vezi Articol

Marketing one to one

august 24, 2012 1:38 pm Publicat de

Aflat initial in apanajul  industriei  de lux sau a produselor unicat, marketingul one to one, personalizat, care a dus la dezvoltarea marketingului  de relatie ,  a devenit o necesitate in pietele postmoderne,   atomizate in segmente din ce in ce mai diverse si mai inguste. In era tehnologiei sofisticate si a oportunitatilor generate de mediul online,... Vezi Articol

Marketing personalizat

august 22, 2012 12:44 pm Publicat de

Se vorbeste mult despre „one to one” marketing. Usor de zis, greu de facut. Totusi, abordarea personalizata in cazul marketingului devine un must-have , nu doar un  should-have. Un motiv sa meditam mai mult la tema propusa in aceasta luna de revista The Marketer. Ce-i de facut? Articolul exploreaza mai multe arii de business si exemple concrete si... Vezi Articol

Marketing audio

august 8, 2012 1:04 pm Publicat de

Am mai scris despre marketingul audio si ne bucuram ca si ultimul numar din The Marketer reia subiectul.  Cum consumatorii sunt hiperstimulati, bombardati si sastisiti de mesaje video, brandingul audio poate fi o alternativa, mai ales ca resursele care i se  aloca momentan nu depasesc 4% din investitiile de  marketing,  in comparatie cu vizualul. Ce inseamna... Vezi Articol