More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Aurul neexploatat din propria ograda

Sub socul recesiunii, multe companii cauta cu disperare solutii in afara miracolul salvator, ignorand oportunitatile si  problemele din propria ograda. Pentru ca avem destule probleme momentan, sa ne uitam deocamdata  la oportunitati.

Un recent  studiu american arata ca slaba calitate a informatiilor a costat companiile americane nu mai putin de 700 miliarde de dolari in 2010. Din pacate, pentru Romania nu avem date sau estimari, insa am convingerea ca si la noi pierderea este semnificativa.   Datele incorecte, incorerente si prost gestionate  duc la alocari inadecvate de resurse si strategiii de pret, la oportunitati ratate si neexploatate. Daca si-ar face timp sa analizeze si sa remedieze aceste probleme, multe companii ar iesi  mai intarite, mai competitive  si mai  pregatite sa atace pietele din  criza.

Trist este ca paradoxal, cu cat avem mai mult acces la tehnologie si date, cu atat mai putin profitam de ele.


Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)