More Marketing Solutions

Archives

Despre lucrurile indelung amanate

Intr-o  epoca a vitezei, o cultura a termenelor limita si o tara a lucrului in… graba facut, vesnica amanare a deciziilor sau a faptelor devine rapid o obisnuinta. „Nu fa azi ce poti lasa pe maine” e preferabil lui „Vershiebe nicht am morgen was to heute kannst bersorgen”.  Iata de ce n-am mai scris nici eu […]


Marketing cu parfum…audio!

Care este mixul si dozajul  corect de ingrediente de marketing in industria parfumurilor? N-ai cum sa nu te intrebi si ca utilizator si consumator subiectiv dar si ca marketer , cunoscand competitia acerba din industrie dar si capcanele, provocarile si subtilitatile diferentierii  de brand pentru de astfel produse. Cu atat mai mare  si placuta a […]


Vizitati, totusi, Marea Britanie

Campania de marketing turistic  “Visit Britain” a fost oprita momentan, din cauza violentelor din orasele in Anglia. Este prima campanie TV facuta de autoritati  in ultimii  zece ani si are  ca scop promovarea  in contextul  Jocurilor Olimpice din 2012 si a Jubileului de Diamant al  reginei Elisabeta a II-a.  Proiectul face parte dintr-un  program de […]


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)