More Marketing Solutions

Archives

Despre lucrurile indelung amanate

Intr-o  epoca a vitezei, o cultura a termenelor limita si o tara a lucrului in… graba facut, vesnica amanare a deciziilor sau a faptelor devine rapid o obisnuinta. „Nu fa azi ce poti lasa pe maine” e preferabil lui „Vershiebe nicht am morgen was to heute kannst bersorgen”.  Iata de ce n-am mai scris nici eu […]


Vorbe si fapte

Nu ajunge sa fii storyteller. Trebuie sa fii storydoer.

Si la inceput era cuvantul… Noua tehnologie si media sociala poate  sa ne paralizeze  insa  cu prea multe cuvinte.  Totul pleaca de la vorbe.  Marile branduri stiu sa spuna in mod memorabil povesti.  Raman insa in arena  cele  care sunt in stare  isi si  traiasca povestile. Mai ales atunci cand social media  deschide usa, ireversibil […]


Marketing de tara mica si prospera

Cum poate schimba o strategie  inteligenta destinul unei tari? Cum se pot  transforma dezavantajele in surse de competitivitate intr-o lupta globala dura? Pe scurt, cum a reusit Elvetia sa creeze constant prosperitate intr-o lupta inegala cu marile natii ale lumii? Dintr-o tara saraca la sfarsitul secolului XIX, care exporta in principal imigranti si mercenari, la […]


Anorexie pe post de terapie

Dificultatile  Kodak pe care le-am abordat recent, ridica mai multe discutii referitor la problemele strategice cheie cu care se confrunta multe companii astazi. Diagnosticul se aplica multor companii romanesti – industria media este doar un exemplu care-mi vine comod la indemana.  Medicatia aleasa duce cel mai adesea companiile in anorexie , facandu-le mai degraba slabe […]


Efectul Oprah asupra turismului australian

Nici n-a inceput bine sa laude Australia in emisiune, ca efectul Oprah  face deja   sa duduie turismul intr-acolo. Simptomele semnalate de media sunt: aparitia primelor rezervari la agentiile americane, cresterea traficului online cu peste 75% in Canada si 125% in SUA  si explozia de buzz pe social media. Acum, macar cateva observatii se impun: […]


Competitia pentru reinventarea presei scrise

Recentele inchideri de ziare au readus in actualitate provocarile presei tiparite romanesti. Mai multa isterie, putine relatatile echilbrate, si cu atat mai rare analize lucide. Mai simplu si mai la indemana din tabara potentialilor vinovati imprecatii la adresa audientei, a cititorilor, acei „bizoni” inculti care nu consuma in doze mari cantitatile de inteligenta aflate exclusiv […]


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)