More Marketing Solutions

Archives

Vizitati, totusi, Marea Britanie

Campania de marketing turistic  “Visit Britain” a fost oprita momentan, din cauza violentelor din orasele in Anglia. Este prima campanie TV facuta de autoritati  in ultimii  zece ani si are  ca scop promovarea  in contextul  Jocurilor Olimpice din 2012 si a Jubileului de Diamant al  reginei Elisabeta a II-a.  Proiectul face parte dintr-un  program de […]


Cat de tare-n brand este Turcia si la ce-i foloseste?

Guvernele n-are trebui sa cheltuiasca milioane cu imaginea ci in primul rand sa  stie sa dezvolte politici bine  gandite care sa puna tarile respective pe harta lumii, spunea recent reputatul consultant in branding de tara Simon Anholt. Turcia ar trebui in opinia sa sa se faca “indispensabila” altor natiuni prin  politicile, relatiile culturale, exporturile, diaspora si […]


Efectul Oprah asupra turismului australian

Nici n-a inceput bine sa laude Australia in emisiune, ca efectul Oprah  face deja   sa duduie turismul intr-acolo. Simptomele semnalate de media sunt: aparitia primelor rezervari la agentiile americane, cresterea traficului online cu peste 75% in Canada si 125% in SUA  si explozia de buzz pe social media. Acum, macar cateva observatii se impun: […]


Making the most of a miserable situation

Ce poti sa faci cand Forbes te declara cel mai ingrozitor oras din America? Raspunsul biroului de turism al orasului Cleveland a fost o campanie cat se poate de ironica,  „Fericit in Cleveland”. Spotul video , parte a campaniei a fost postat pe site-ul dedicat,  WhatTheForbes.com, unde locuitorii orasului sunt incurajati sa posteze comentarii in care sa […]


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)