More Marketing Solutions

Archives

Marketing personalizat

Se vorbeste mult despre „one to one” marketing. Usor de zis, greu de facut. Totusi, abordarea personalizata in cazul marketingului devine un must-have , nu doar un  should-have. Un motiv sa meditam mai mult la tema propusa in aceasta luna de revista The Marketer. Ce-i de facut? Articolul exploreaza mai multe arii de business si exemple concrete si […]


Retargetarea – ultimul trend in media

Retargetarea pare sa fie ultimul trend  in media cu rezultate bune, mai ales pentru retaileri cum ar fi French Connection, MyWardrobe sau Glasses Direct . Retargetarea inseamna  plasarea unor mesaje de reamintire subiectilor care au fost deja expusi la reclama, dupa ce au vizitat un site fara sa cumpere nimic. Conform New Media Age,  fima […]


Competitia pentru reinventarea presei scrise

Recentele inchideri de ziare au readus in actualitate provocarile presei tiparite romanesti. Mai multa isterie, putine relatatile echilbrate, si cu atat mai rare analize lucide. Mai simplu si mai la indemana din tabara potentialilor vinovati imprecatii la adresa audientei, a cititorilor, acei „bizoni” inculti care nu consuma in doze mari cantitatile de inteligenta aflate exclusiv […]


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)