More Marketing Solutions

Archives

Examen sau lucrare?

Cum abordati o lucrare CIM sau CAM? Lucrare sau examen? Aceasta era intrebarea. In trecut, studentii puteau alege sa fie examinati prin lucrare sau prin examen. Noul curriculum CIM(Chartered Institute of Marketing)  a marit ponderea lucrarilor in evaluare iar cei care nu s-au decis inca ce calificare isi pun multe intrebari in legatura cu ce […]


Schimbarea la fata a Romaniei

Ultima sansa a Romaniei este profesionalizarea pe scara larga a  societatii – spun Mircea Malita si Calin Georgescu in “Romania dupa criza. Reprofesionalizarea. “  Volumul,  alcatuit din rapoarte ale IPID ( Institutul de Proiecte pentru Inovatie si Dezvoltare), schiteaza si caile de iesire din impas. “Intr-o lume in care schimbarile in toate domeniile – politic, […]


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)