More Marketing Solutions

Archives

Lungul drum spre echilibru in cercetarea de piata

Comportamentul consumatorului, Cercetare de marketing, Marketing one to one, Cercetare de piata, Solutii de marketing

Intelegerea comportamentului consumatorilor a devenit in mod paradoxal o sarcina si mai dificila odata cu explozia de informatii, noile tehnologii si media sociala. Mai multe date, mai mult haos. Bigger data, bigger problems. Motivatiile si obiceiurile de consum, informatii legate de comportament, valori si stil de viata care extind semnificativ cadrul demografic traditional sunt mai accesibile si mai usor de monitorizat decat oricand.


Greseli in cercetarea de piata

Desi se face inca nepermis de putina cercetare de piata in Romania, greselile sunt inca multe. Pentru ca cel mai bine se invata din greseli si pentru ca ideal este sa fie ale altora, incercam sa facem un inventar al celor mai paguboase greseli in cercetarea de marketing. Obsesia exhaustivitatii. „Sa masuram tot” Adesea clientii, […]


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)