More Marketing Solutions

Archives

De-brandingul – ultimul trend catre noi surse de profit

Cand toata lumea vorbeste la noi despre branding si rebranding, vrem sa va povestim despre DE-BRANDING. Revista Marketing Week da startul dezbaterii cu interventii si exemple din cele mai variate domenii de business si implicand unele dintre cele mai respectate branduri.. Eliminarea brandurilor devine o metoda din ce in ce mai populara a companiilor de a crea […]


Branding si rebranding: cafeaua si ziarul

Desi-s la moda cuvintele pompoase precum „branding” si „rebranding” si toti se lauda ca stiu s-o faca,  parafrazand reclama la „Matache Macelarul”, rebrandingul asta nu-i chiar asa simplu cum crede lumea. In proaspat  finalizatul proces de rebranding, Starbucks face schimbari radicale, renuntand in noul logo chiar la numele brandului  sau la  cuvantul cafea. Si  dupa […]


Cum sa marketezi politici sustenabile

Intr-o perioada in care afacerile din Romania sunt focusate mai mult pe supravietuire decat pe sustenabilitate, The Marketer, publica un interesat articol despre cum pot sa integreze marketerii politici sustenabile in strategia lor.


Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)