More Marketing Solutions

Blog

cu si despre

Marketing cu parfum…audio!

Care este mixul si dozajul  corect de ingrediente de marketing in industria parfumurilor? N-ai cum sa nu te intrebi si ca utilizator si consumator subiectiv dar si ca marketer , cunoscand competitia acerba din industrie dar si capcanele, provocarile si subtilitatile diferentierii  de brand pentru de astfel produse.

Cu atat mai mare  si placuta a fost surpriza  sa prind la Paris lansarea celui mai nou parfum de la Diesel, intr-o  combinatie maiastra a celor  4 P , clasici sau redefiniti.  Raman momentan la cei clasici: gaselnite irezistibile la nivel de produs, promovare impecabila,  miscare curajoasa la strategia de pret  si distributie sustinuta, toate ingredientele pentru o lansare de success si un “trial” masiv.  Succesul pe termen lung, ramane de demonstrat insa startul este asigurat.

Campania de comunicare executata  ca la carte si la 360 e grade, in asa fel incat eu , vizitator grabit si putin consumator de media locala, am luat contact cu mesajul de cel putin patru  ori prin  outdoor, POP, BTL si  online.  Sa nu uitam ca la toate acestea s-au adaugati PR-ul  dar si media “controlata” si  cea  “castigata” printr-un mix spectaculos de media traditionala, sociala si online.

Reteta de success nu exclude si surprize, pe langa ingredientele clasice, verificate, probate.  Reclama audio inteligenta, inca  putin  si nu intotdeauna abil folosita in  Romania a functionat in cazul Loverdose drept cireasa de pe tort.  Indiferent de momentul anului sau de traficul turistic,  zona galeriilor La Fayette este intotdeauna aglomerata.  Inainte sa-ti ia  ochii vitrinele sau tocmai pentru asta, noul Loverdose iti acapareaza mintea printr-o  voce soptita dar suficient de patrunzatoare incat sa  te scoata imediat din ganduri, din graba sau oboseala: “ I love you, I love you”.

Reuseste astfel fara gres sa-ti incante si surprinda si ochii cu   fabuloasele vitrine  facute de  Studio Xag.   Speram ca mentionand asta, sa vedem mai multe  vitrine reusite si in Romania .  Clientilor le plac vitrinele frumoase. O vitrina bine  (re)aranjata vinde si (sur)prinde mereu.

Ca sa enumeram constiincios si generos cat mai multe  ingrediente si sa mai devoalam din reteta, trimtem si la making of, nu uitam de contributia lui Ashley Smith sau de melodia  Donnei Summer Love to Love you Baby.

Printr-o campanie desteapta de comunicare, Loverdose  si-a depasit cu mult  targetul declarat, oricum cu mult mai extins decat indraznesc in general producatorii de parfumuri.  Loverdose tintea initial un segment mult mai matur  si extins decat  de obicei, intre 25 si  55 cu  focus pe  segmentul  femeilor jur de 30 de ani.  Printr-o comunicare de impact a reusit cu mult mai mult . Pentru ca… toata lumea are o inima, nu? Si in mod evident si barbatii !


1 Comment to Marketing cu parfum…audio!

  1. mara's Gravatar mara
    octombrie 8, 2011 at 03:36

    sper sa aduca acest parfum si pe aoro.ro de unde imi cumpar toate parfumurile. cred ca va avea succes…


  1. By on august 8, 2012 at 13:05

Leave a Reply

You can use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Unicul scop al marketingului este sa determine cat mai multi oameni sa cumpere cat mai multe produse, cat mai des, cu cat mai multi bani. Daca activitatile dumneavoastra de marketing nu trimit consumatorii la casa cu portofelul in mana, gata sa va cumpere produsele, n-are rost sa le faceti!

(Segio Zyman)